Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2018 14:34 - Пътят към успеха
Автор: go4eto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3931 Коментари: 4 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
PRESENTATION

Аз съм Гошо хубавеца селския ерген
На Балкански полуостров няма друг кат мен
Влюбени са в мене всички и женички и момички
Блазя човеко като мен

Трудът облагородява човека. Превръща го от маймуна в human being.
Аз много се трудих. Бях обикновен, скромен жичкаджия. Израстнах до агент  XVII-та степен на ДАНС. Имам всякакви колани, сини, червени, зелени  и  мога да търкалям всякакви едрогабаритни товари. Мога да смачкам и всеки изправил се пред мен престъпник. В блога е пълно с престъпници.
Треперете!

Някога, когато завърших  СПТУ по електротехника исках да живея в София.
Нашите не ме пуснаха и ме ожениха.  Жена ми беше много лоша. Напиваше се и ме биеше всеки ден.  Взех си торбата, оставих й децата и избягах.
Заселих се в малка стаичка в покрайнините на София при една баба. Тази баба ме научи на много неща. От тогава станах бабаит. Поправях печки, котлони, бойлери и припечелвах по нещо.

Много ми се искаше да си имам компютър. Стоях в читалището по 7-8 часа  докато затворят. По интернет събрах части, купих за 2 лева една кутия на старо и с помощта на блогери от Data,bg сглобих първата си конфигурация. Бях много горд. Веднага се преквалифицирах. Сложих на вратата табелка "Програмист" и сега поправям компютрите на бабите из махалата. Те от благодарност ми носят по нещо за ядене, други дават пари, трети се отплащат в натура. Докарвам си добра заплата. Срам ме е да призная, но понякога върша и други неща. Нещо като скайп апаш съм. Възрастните хора са много състрадателни и доверчиви.

С тези си умения не останах незабелязан от службите за сигурност. Веднага ме внедриха в редиците си.
Треперете! Идвам.
image



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mar866 - ...
18.06.2018 10:15
Аааа, няма лошо, той и Рокфелер търкал една ябълка и забогатял!
цитирай
2. zax - :))) .... търкал а?
18.06.2018 14:06
:))) .... търкал а?
цитирай
3. go4eto - Маро
20.06.2018 02:21
тъпа хейтърка такава ти нямаш ли
мъж ебач детегледач
та гледаш другите какво правят?
20 години в блога.
Мара шапшала от долна Пескара
Ще те намеря така да знаеш хейтърко
нямаш срам елиноро шамбало лунаизвезда и всичките ти профили.
Знам те аз но ще те намеря и ще предизвикам разследване на профилите.
Сър Ж.
цитирай
4. go4eto - Търкал и какво?
20.06.2018 02:22
zax написа:
:))) .... търкал а?

Търкай и ти ако можеш пергиш такъв комунистически.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: go4eto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 150393
Постинги: 63
Коментари: 235
Гласове: 145
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031