Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2019 09:54 - Бог знае всичко за всеки
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 332 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Божието Слово
139 псалм:

...Издирваш ходенето ми и лягането ми
и знаеш всичките ми пътища.
Защото докато думата не е още на езика ми,
ето, Господи, Ти я знаеш цяла.

Ти си пред мен и зад мен, и турил си върху мене ръката Си.
Това знание е пречудно за мене; високо е; не мога да го стигна.

Къде да отида от твоя Дух?
Или от присъствието Ти къде да побягна?
Ако възляза на небето, Ти си там; Ако си постеля в преизподнята, и там си Ти.
Ако взема крилата на зората И се заселя в най-далечните краища на морето,
И там ще ме води ръката Ти,
и Твоята десница ще ме държи.

Ако река: Поне тъмнината ще ме покрие,
и светлината около мене ще стане на нощ,
То и самата тъмнина не укрива нищо от Тебе,
а нощта свети като деня;
За Тебе тъмнината и светлината са безразлични.
.....
Ще Те славя, защото страшно и чудно съм направен; Чудни са Твоите дела, и душата ми добре знае това.

Костникът ми не се укри от Тебе, когато в тайна се работех,
и в дълбочините на земята ми се даваше разнообразната ми форма.

Твоите очи видяха необразуваното ми вещество;
И в твоята книга бяха записани всичките ми определени дни, докато още не съществуваше ни един от тях.
...
Изпитай ме, Боже, и познай сърцето ми; Опитай ме, и познай мислите ми;
И виж дали има в мене оскърбителен път;
и води ме по вечния път.
----------------------
Бог да бъде с всички нас!
Приятна седмица!




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 419453
Постинги: 383
Коментари: 232
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930