Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 09:22 - Що е истина?
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 305 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 15.12.2017 11:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
През трите години, когато Исус стана явен пред света и живя заедно с 12 ученици, наречени по-късно Апостоли, той върши чудеса от всяка сфера на живота. Лекуваше всички нелечими болести като проказа, глухота, слепота, сакати хора изправи на крака, възкреси Лазар, възкреси дъщерята на един военачалник. Укроти бурята и водните стихии. Вървеше по повърхността на водата, като още едно свидетелство за Своя Божествен произход. На една сватба превърна водата във вино за сватбарите. И както възкреси други хора, така възкръсна и сам Той. За него не е трудно да извърши чудо или множество чудеса. Бог не може да умре. Понеже Той дава на всички живот и дишане и всичко. Той предсказа възкресението Си. Бог каквото каже то се изпълнява. Заяви ясно ,че Той е Пътят, Истината и Животът. След възкресението Си Исус се възнесе от земята на небето пред очите на свидетели. Апостолите, които не се отрекоха от всичко що са видели да върши Исус до края на живота си. Загинали мъченически. 11 апостоли загинали мъченически. Последният от тях, единствен починал от естествена смърт е апостол Йоан.

При всичко случило се дотогава - при срещата на Пилат с Исус се провежда следния разговор:

.....Пилат пак влезе в преторията, повика Исуса и Му каза: Ти юдейски Цар ли си?
Исус отговори: От себе си ли казваш това, или други са ти говорили за Мене?
Пилат отговори: Че аз юдеин ли съм? Твоят народ и главните свещеници Те предадоха на мене. Какво си сторил?
Исус отговори: Моето царство не е от този свят; ако беше царството Ми от този свят, служителите Ми щяха да се борят да не бъда предаден на юдеите. А сега царството Ми не е оттук.
Затова Пилат Му каза: Тогава, Ти цар ли си? Исус отговори: Ти право казваш, защото Аз съм цар. Аз за това се родих, и за това дойдох на света, да свидетелствувам за истината. Всеки, който е от истината, слуша Моя глас. image
Пилат Му каза: Що е истина? ......
И като рече това, пак излезе при юдеите и каза им: Аз не намирам никаква вина в него.

Евангелие от Йоан 10 гл.


Истината стоеше пред Пилат...

Приятен ден!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 419473
Постинги: 383
Коментари: 232
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930