Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2017 16:27 - До кого се допитваше Павел
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 399 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.05.2017 16:28


Какво казва апостол Павел за себе си. Той, който гонеше вярващи в Христа, стана впоследствие най-големият проповедник на Христовата вяра сред другите народи.
-----------
Посл. Галатяни 1 гл.
....................
....................Ако бях още угаждал на човеци, не щях да съм Христов слуга.
Защото ви известявам, братя, че проповядваното от мене благовестие не е човешко;
понеже аз нито от човек съм го приел, нито съм го научил от човек, но чрез откровение от Исуса Христа.
Защото сте чули за някогашната моя обхода в юдейската религия, как чрезмерно гонех Божията църква и я разорявах.
И напредвах в юдейската религия повече от мнозина мои връстници между съотечествениците ми, като бях по-голям ревнител за преданията от бащите ми. image
А когато Бог, Който още от утробата на майка ми беше ме отделил и призовал чрез Своята благодат,
благоволи да ми открие Сина Си, за да Го проповядвам между езичниците, от същия час не се допитах до плът и кръв,
нито възлязох в Ерусалим при ония, които бяха апостоли преди мене, но заминах за Арабия, и пак се върнах в Дамаск.
Тогава, след три години, възлязох в Ерусалим за да се запозная с Кифа, и останах при него петдесет дни;
а друг от апостолите не видях, освен Якова, брата Господен.
(А за това, което ви пиша, ето, пред Бога ви уверявам, че не лъжа).
После дойдох в сирийските и киликийските страни.
И лично не бях още познат на Христовите църкви в Юдея
а само слушаха, че оня, който по едно време ги е гонел, сега проповядвал вярата, която някога разорявал.
И славеха Бога поради мене
.
--------------------------------------
Приятна вечер!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 418000
Постинги: 383
Коментари: 234
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930