Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2017 22:58 - Християнството не е от човеците, а от Бога
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 819 Коментари: 4 Гласове:
1

Последна промяна: 15.01.2017 22:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Павел:

Чудя се как вие оставяте Онзи, Който ви призова чрез Христовата благодат, и така скоро преминавате към друго благовестие;
което не е друго благовестие, но е дело на неколцината, които ви смущават и искат да изопачат Христовото благовестие.
  Защото ви известявам, братя, че проповядваното от мене благовестие не е човешко;  
понеже аз нито от човек съм го приел, нито съм го научил от човек, но чрез откровение от Исуса Христа.
 Защото сте чули за някогашната моя обхода в юдейската религия, как чрезмерно гонех Божията църква и я разорявах.
И напредвах в юдейската религия повече от мнозина мои връстници между съотечествениците ми, като бях по-голям ревнител за преданията от бащите ми.
 А когато Бог, Който още от утробата на майка ми беше ме отделил и призовал чрез Своята благодат,

благоволи да ми открие Сина Си, за да Го проповядвам между езичниците, от същия час не се допитах до плът и кръв,

После дойдох в сирийските и киликийските страни. И лично не бях още познат на Христовите църкви в Юдея; а само слушаха, че оня, който по едно време ги е гонел, сега проповядвал вярата, която някога разорявал.

И славеха Бога поради мене.

Посл. Гал. 1 гл.

------
Приятна вечер!



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mihala - И защо смяташ, че е от Бог? А другите ...
16.01.2017 06:26
И защо смяташ,че е от Бог? А другите религии от кого са?
цитирай
2. lastinline - ....
16.01.2017 16:07
Текстовете го посочват. Павел го твърди. Павел е гонил вярващите в Христос. Бог му се явява и след това ап. Павел написва половината Нов Завет. По Божие вдъхновение.
Новият Завет има уникален стил.
Човек докоснал се до Христа и Словото Му....не желае да се занимава с други религии. В никоя религия никой не се е жертвал за човешкия род. Това е направил само Божият Син! За мен това слово е истина.

Бог да е с вас!!!
цитирай
3. mihala - Словото е от Бог защото потвърждава ...
17.01.2017 18:50
Словото е от Бог защото потвърждава казаното от пророците, които са Божии вестители на земята. Личната среща на Павел с Бог е показателно за неговото обръщане в Христовата вяра.
цитирай
4. lastinline - Словото е от Бог защото потвърждава ...
23.01.2017 11:13
mihala написа:
Словото е от Бог защото потвърждава казаното от пророците, които са Божии вестители на земята. Личната среща на Павел с Бог е показателно за неговото обръщане в Христовата вяра.

Да!!!
Сега ви казвам това, преди да е станало...та когато стане - да повярвате!

Приятен ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 419524
Постинги: 383
Коментари: 232
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930