Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2017 20:05 - Милостта тържествува над съда
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 873 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 06.01.2017 20:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Ако Бог беше преди всичко съдия...тогава щеше да прати Съдия, Който отсъжда за всеки по делата му. Каквото си вършил и получаваш присъда. От Бога. Справедлива, защото Той е свят и съвършен,а ние не сме. И не можем да изпълним това, което е заръчал преди хилядолетия. Дори 10 заповеди не можем да изпълним едновременно. В някоя от тях винаги ще се препънем. Повечето хора биха се препънали още в първата заповед: Да нямаш други богове освен Мене...
Какво направи Бог? И тук ни даде избор, още както по времето на Адам. Изпрати ни Спасител - Своя Син. Всеки, който повярва в Него да не погине, но да има вечен живот. Ако човек съзнателно през целия си живот отхвърля жертвата на кръста, това велико спасение...едва тогава Бог ще бъде съдия за човека. Но първо изпрати Спасител! Затова милостта тържествува над съда,защото първо ти предлага прошката Си, чрез Исус Бог прощава недостойнствата ти, греховете ти, несъвършенствата ти и ти казва:ЕЛА, ВЪРНИ СЕ ПРИ МЕН В БАЩИНИЯ СИ ДОМ! АЗ СЪМ ВСЕМОГЪЩИЯТ! АЗ СЪМ НАЧАЛОТО И КРАЯ! ОСВЕН МЕНЕ НЯМА СПАСИТЕЛ! АЗ СЪЗДАДОХ ЗЕМЯТА И СЪТВОРИХ ЧОВЕКА НА НЕЯ! КЪМ МЕНЕ ПОГЛЕДНЕТЕ И СПАСЕНИ БЪДЕТЕ ВСИЧКИ ЗЕМНИ КРАИЩА! АЗ ПОБЕДИХ ЗЛОТО И СМЪРТТА И ТИ ПОДАРЯВАМ ТАЗИ ПОБЕДА! ЕЛА, БЪДИ МОЙ СИН ИЛИ ДЪЩЕРЯ, БЪДИ МОЙ СЪРАБОТНИК В БОЖИИТЕ ДЕЛА! ХВАНИ СЕ ЗА МЕН И ВЪРВИ В ПЪТЯ НА ИСТИНАТА И ПРАВДАТА! ЩЕ ТИ ПОКАЖА НЕЩА, КОИТО НЕ ЗНАЕШ! НЯМА ДА СЕ СТРАХУВАШ,ЗАЩОТО АЗ СЪМ С ТЕБЕ, КЪДЕТО И ДА ОТИДЕШ! АЗ ИЗЦЕЛЯВАМ ВСИЧКИТЕ ТИ БОЛЕСТИ! ЕЛА И ЩЕ ИМАШ МИР И РАДОСТ В ДУШАТА СИ! ВСЯКО ДОБРО НА СВЕТА Е ОТ МЕНЕ! АЗ ЗАТВАРЯМ И НИКОЙ НЕ ОТВАРЯ! АЗ ОТВАРЯМ И НИКОЙ НЕ ЗАТВАРЯ! 

ЕЛА, ВСЕ ОЩЕ НЕ Е КЪСНО!

Милостта тържествува над съда!!!!!!


....съдът е немилостив към този, който не е показал милост. Милостта тържествува над съда....

Послание на Яков 2 гл. 



Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 419049
Постинги: 383
Коментари: 234
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930