Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2016 19:08 - Вратата и добрият пастир, Който сам даде живота си
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 487 Коментари: 0 Гласове:
1



Исус е Вратата и Пътят.
Влезте през вратата и тръгнете по Пътя.
----
Тогава Исус пак рече: Истина, истина ви казвам, Аз съм вратата на овцете.
Всички, които са дошли преди Мене са крадци и разбойници; но овцете не ги послушаха.
Аз съм вратата; през Мене ако влезе някой, ще бъде спасен, и ще влиза, и ще излиза, и паша ще намира.
Крадецът влиза само да открадне, да заколи и да погуби: Аз дойдох за да имат живот, и да го имат изобилно.
Аз съм добрият пастир; добрият пастир живота си дава за овцете.
Който е наемник, а не овчар, и не е стопанин на овцете, вижда вълка, че иде, и, като оставя овцете, бяга; и вълкът ги разграбва и разпръсва. image
Той бяга защото е наемник, и не го е грижа за овцете.
Аз съм добрият пастир, и познавам Моите, и Моите Мене познават,
също както Отец познава Мене, и Аз познавам Отца; и Аз давам живота Си за овцете.
И други овце имам, които не са от тая кошара, и тях трябва да доведа; и ще чуят гласа Ми; и ще станат едно стадо с един пастир. image
Затова Ме люби Отец, защото Аз давам живота Си, за да го взема пак.
Никой не Ми го отнема, но Аз от Себе Си го давам. Имам право да го дам, и имам право пак да го взема.

Йоан 10 гл.
----------
Приятна вечер!





Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 417591
Постинги: 382
Коментари: 232
Гласове: 932
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930