Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2016 15:01 - Мъдростта
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 271 Коментари: 0 Гласове:
0



.....Аз, мъдростта, обитавам с благоразумието, И издирвам знание на умни мисли......
У мене е съветът и здравомислието; Аз съм разум; у мене е силата....
....
Господ ме създаде като начало на пътя Си, Като първо от древните Си дела.
От вечността бях създадена, от начало, Преди създаването на земята.
Родих се, когато нямаше бездните, Когато нямаше извори изобилващи с вода.
Преди да се поставят планините, Преди хълмовете, аз бях родена,
Докато Господ още не беше направил земята, нито полетата, Нито първите буци пръст на света.
Когато приготовляваше небето, аз бях там; Когато разпростираше свод над лицето на бездната.
Когато закрепваше облаците горе, Когато усилваше изворите на бездната,
Когато налагаше закона Си на морето, Щото водите да не престъпват повелението Му, Когато нареждаше основите на земята. image
Тогава аз бях при Него, като майсторски работник, И всеки ден се наслаждавах, Веселях се винаги пред Него.....
Веселях се на обитаемата Му земя; И наслаждението ми бе с човешки чада.
Сега, прочее, послушайте ме, о, чада, Защото блажени са ония, които пазят моите пътища.
Послушайте поука, Не я отхвърляйте и станете мъдри....
Защото който ме намери намира живот, И придобива благоволение от Господа;
А който ме пропуска онеправдава своята си душа; .....


Притчи 8 гл.
---------------------------

ако някому от вас не достига мъдрост, нека иска от Бога, Който дава на всички щедро без да укорява, и ще му се даде.
Но да проси с вяра без да се съмнява ни най-малко; защото, който се съмнява прилича на морски вълни, които се тласкат и блъскат от ветровете.
Такъв човек да не мисли, че ще получи нещо от Господа,
понеже е колеблив, непостоянен във всичките си пътища.


Яков 1 гл.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 419292
Постинги: 383
Коментари: 232
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930