Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2016 20:46 - Божият Син променя човешкия ум
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 446 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.05.2016 20:49


       Апостолите 3 години живяха с Исус. Денем и нощем. Единственото време през което те не прекарваха с Него е било,когато Той се е уединявал за да бъде сам в молитва към Бога своя Отец. 
Исус им е говорил Божието Слово,вършил е чудеса пред очите им. Усмирил вълните след бурята, отворил е очите на слепци по рождение,направил е глухи хора да чуват, изцелил е само с едно докосване болни от проказа(Защото Бог няма неуспешни опити за лечение!!!)
. Възкресил е Лазар от мъртвите,защото Той е Божият Син и за Него няма нищо невъзможно. 
Но когато им е говорил,че самият Той ще бъде разпнат и след 3 дни ще възкръсне......те не са го разбирали. 
Затова са и тези редове,които водят към поредните изключителни цитати от Божието Слово,когато Исус се явява на всичките си ученици и им говори:


Лука 24 гл

И когато говореха за това, сам Исус застана посред тях и каза им: Мир вам!
А те се стреснаха и се уплашиха, като мислеха, че виждат дух.
И Той им рече: Защо се смущавате? и защо се пораждат такива мисли в сърцата ви?
Погледнете ръцете Ми и нозете Ми, че съм Аз същият; попипайте Ме и вижте, защото дух няма меса и кости, както виждате, че Аз имам.
И като рече това, показа им ръцете и нозете Си.
Но понеже те от радост още не вярваха и се чудеха, Той рече: Имате ли тук нещо за ядене?
И дадоха Му част от печена риба [и меден сок].
И взе та яде пред тях.
И рече им: Тия са думите, които ви говорих, когато бях още с вас, че трябва да се изпълни всичко, което е писано за Мене в Моисеевия закон, в пророците и в псалмите.
Тогава им отвори ума, за да разберат писанията.
И рече им: Така е писано, че Христос трябва да пострада и да възкръсне от мъртвите в третия ден,
и че трябва да се проповядва в Негово име покаяние и прощение на греховете между всичките народи, като се започне от Ерусалим.
Вие сте свидетели на това.







Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 414318
Постинги: 381
Коментари: 229
Гласове: 929
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031