Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2016 10:15 - Обръщането на апостол Павел
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 502 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От гонител и преследвач на християните,Павел/наречен още и Савел/ се превръща в най-ревностният християнин и защитник на Христовата вяра. Това се случва след срещата му с Христа.
Не можеш да срещнеш Бог и да останеш равнодушен и безразличен. Не можеш да останеш същия. Писано е,че призванието от Бога е неотменимо.

--------

1 А Савел, като още дишаше заплашване и убийство против Господните ученици, отиде при първосвещеника. image
2 и поиска от него писма до синагогите в Дамаск, че, ако намери някой от тоя Път, мъже или жени, да ги докара вързани в Ерусалим. image
3 И на отиване, като наближаваше Дамаск, внезапно блесна около него светлина от небето. image
4 И като падна на земята, чу глас, който му каза: Савле, Савле, защо Ме гониш? image
5 А той рече: Кой си Ти, Господи? А Той отговори: Аз съм Исус, Когото ти гониш. image
6 Но стани, влез в града, и ще ти кажа какво трябва да правиш. image
7 А мъжете, които го придружаваха, стояха като вцепенени, понеже чуха гласа, а не видяха никого. image
8 И Савел стана от земята, и когато отвори очите си, не виждаше нищо; и водеха го за ръка та го въведоха в Дамаск. image
9 И прекара три дни без да види и, не яде, нито пи. image
10 А в Дамаск имаше един ученик на име Анания; и Господ му рече във видение: Анание! А той рече: Ето ме, Господи. image
11 И Господ му рече: Стани и иди на улицата, която се нарича Права и попитай в къщата на Юда за един тарсянин на име Савел; защото, ето, той се моли; image
12 и е видял един човек на име Анания да влиза и да полага ръце на него, за да прогледа. image
13 Но Анания отговори: Господи, чул съм от мнозина за тоя човек, колко зло е сторил на Твоите светии в Ерусалим. image
14 И тука имал власт от главните свещеници да върже всички, които призовават Твоето име. image
15 А Господ му рече: Иди, защото той ми е съд избран да разгласява Моето име пред народите и царе и пред израилтяните; image
16 защото Аз ще му покажа, колко много той трябва да пострада за името Ми. image
17 И тъй Анания отиде и влезе в къщата; и като положи ръце на него, рече: Брате Савле, Господ ме изпрати, - същият Исус Който ти се яви на пътя, по който ти идеше, - за да прогледаш и да се изпълниш със Светия Дух. image
18 И начаса паднаха от очите му като люспи, и той прогледа; и стана та се кръсти. image
19 А като похапна, доби сила, и преседя няколко дни с учениците в Дамаск. image
20 И почна веднага да проповядва по синагогите, че Исус е Божият Син. image
21 И всички, които го слушаха, се удивляваха, и казваха: Не е ли тоя, който в Ерусалим съсипвал тия, които призовавали това име, и дошъл тука за да закара такива вързани при главните свещеници? image
22 А Савел се засилваше още повече, и преодоляваше юдеите, които живееха в Дамаск, като доказваше, че това е Христос.

Деяния 9 гл.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 418126
Постинги: 383
Коментари: 234
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930