Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2016 18:41 - Библията - Божието Слово
Автор: lastinline Категория: Други   
Прочетен: 353 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 28.02.2016 19:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 е:

Хляб 


48 Аз съм хлябът на живота. image
49 Бащите ви ядоха манната в пустинята и все пак измряха. image
50 Тоя е хлябът, който слиза от небето, за да яде някой от него и да не умре. image
51 Аз съм живият хляб, който е слязъл от небето. Ако яде някой от тоя хляб, ще живее до века; да! и хлябът, който Аз ще дам, е Моята плът [която Аз ще дам] за живота на света.

Йоан 6 гл.

Жива вода
37 Ако е някой жаден, нека дойде при Мене и да пие. image
38 Ако някой вярва в Мене, реки от жива вода ще потекат от утробата му, както рече писанието.

Йоан 7гл.

Мляко
1 И тъй, като отхвърлите всяка злоба, всяка лукавщина, лицемерие, завист и всяко одумване, image
2 пожелавайте като новородени младенци, чистото духовно мляко, за да пораснете чрез него към спасение,

1Петър 2гл.

Семе
22 Понеже сте очистили душите си, като сте се покорили на истината, която докарва до нелицемерно братолюбие, обичайте се един друг горещо, от сърце, image
23 тъй като се възродихте, не от тленно семе, а от нетленно чрез Божието слово, което живее и трае [до века]

1Петър 1 гл.

Светлина

Исус пак им говори, казвайки: Аз съм светлината на света; който Ме следва няма да ходи в тъмнината, но ще има светлината на живота.
Йоан 8 гл

Твоето слово е светилник на нозете ми, И виделина на пътеката ми.
119 псалм

Истина
Същността на Твоето слово е истина;
119 псалм
Освети ги чрез истината; Твоето слово е истина.
Йоан 17 гл.

Дух и живот
Духът е, който дава живот; плътта нищо не ползува; думите, които съм ви говорил, дух са и живот са.
Йоан 6 гл.

Превъзходен път
...аз ви показвам един превъзходен път.
1 коринт 12 гл.

Огледало
ако някой бъде слушател на словото, а не изпълнител, той прилича на човек, който гледа естественото си лице в огледалото; image
24 понеже се огледва, отива си, и завчас забравя какъв бе.

Яков 1 гл.

Меча на духа
вземете тоже за шлем спасението и меча на Духа, който е Божието слово;

Посл. Ефес. 6 гл.

Огън и чук
Не е ли словото Ми като огън? казва Господ, И като чук, който строшава скалата?

Еремия 23 гл.









Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lastinline
Категория: Други
Прочетен: 419030
Постинги: 383
Коментари: 234
Гласове: 933
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930